Ken je dat? Je ziet een logo en je denkt gelijk: hippe of ouderwetse tent; warm of kil bedrijf; creatievelingen of grijze muizen. Je kent het bedrijf helemaal niet, en toch vorm je direct een oordeel op dat wat je ziet. Gewoon op basis van de uitstraling van een logo, naam, beeldmerk en pay-off regel. Door de vormentaal, het lettertype en het kleurgebruik.
Bert Koning, de ontwerper en grafisch vormgever van de Hoop&Koning, knutselt dus niet zomaar ‘iets leuks’ in elkaar. Nee, wij maken een grafisch ontwerp dat past bij de identiteit van jouw bedrijf én passend bij het gewenste imago. Een onderscheidend ontwerp, jouw eigen visuele identiteit waarmee je onderscheidt in jouw markt(en).
Herkenbare corporate identity
Pakketbezorger in en zwarte bus met gouden opdruk? UPS natuurlijk. Oranje baby’tje? Zwitsal. ‘.... er is geen betere’, Miele.Je herkent een bedrijf aan de huisstijl. Die bestaat uit elementen zoals de bedrijfsnaam en beeldmerk, kleuren en lettertypen, vormgeving en fotografiestijl.
Wil je dat jouw bedrijf ook beter opvalt?
Bij de Hoop&Koning ontwerpen we graag een goede huisstijl en overige communicatiemiddelen voor je. Wij zorgen ervoor dat alle promotionele middelen naadloos op elkaar worden afgestemd. Eén herkenbare uitstraling van de website, webshop, de visitekaartjes, het briefpapier, de promotie- en informatiefolders, de eventuele productverpakkingen als die nodig zijn, bedrijfskleding en de belettering van het wagenpark.... noem maar op.