Ken je dat? Je ziet een logo en je denkt gelijk: hippe/ouderwetse tent, warm/kil bedrijf, creatievelingen/grijze muizen. Je kent het bedrijf helemaal niet, en toch heb je je mening al klaar. Gewoon op basis van een naam, pay-off, beeldmerk. Door de vormentaal, het lettertype en het kleurgebruik.
Bert Koning, de ontwerper/vormgever van de Hoop&Koning, knutselt dus niet zomaar ‘iets leuks’ in elkaar. Nee, wij maken een grafisch ontwerp dat past bij de identiteit van je bedrijf én bij het gewenste imago. Een onderscheidend ontwerp, waarmee je natuurlijk wel wilt opvallen.
Huisstijl
Pakjesbezorger in en zwarte bus met gouden opdruk? UPS natuurlijk. Oranje baby’tje? Zwitsal. .... er is geen betere? Miele.
Je herkent een bedrijf aan de huisstijl. Die bestaat uit elementen zoals naam en logo, kleuren en lettertype, vormgeving en fotografiestijl.
Wil je dat jouw bedrijf ook herkend wordt? Bij de Hoop&Koning ontwerpen we graag een goede huisstijl voor je, en zorgen we dat die overal terugkomt. Op visitekaartjes en briefpapier, folders en website, bedrijfskleding en bedrijfswagens... noem maar op.
Dat noemen we grafische vormgeving